Tuesday, May 24, 2011

abis dah..

okie..

2 ari yang lepas berakhirnye saingan liga perdana inggeris,la liga sepanyol,bundesliga german dan sewaktu dengan nya.

pemenang-pemenang pun dah kite tau..

congrates untuk man united,barcelona,borussia dortmund

yang tinggal cume final champions league je 28 aribulan ni kalo x silap man u vs barca

tapi bg team aku agak kecewa sket la sebab dapat no 6 je...

harapan nak maen untuk europa league untuk season depan berkecai..

tapi xpe...sebagai penyokong setia LIVERPOOL,aku tetap akan sokong jugak..


errrr...ni tahun bile punye piala ni?


bukan tu je,minggu ni debut boot baru adidas

mujur aku x maen bola...kalo aku maen bola..lame dah aku sambar ni...

pemain-pemain cam nani,kaka,van der sar pakai boot ni tyme gameweek minggu ni.nama boot ni adidas adipower predator.

ni je crite aku untuk arini...chow..

*p/s:-aku dengar-dengar LIVERPOOL nak turun malaysia..

No comments:

Post a Comment