Monday, February 28, 2011

muvi

Akhirnye,selepas dipaksa relakan oleh  kroni-kroni,aku layan gak crite 'hantu kak limah balik rumah' arahan Mamat Khalid.Bace je tajuk,aku terus buat asumption yang ni adalah crite hantu.Padahal ni crite lawak.haishh.Cmne legen cam aku ni buleh kene tipu dengan tajuk je.Tu la balasan orang 'judge book by its cover'.kan dh nyesal...
Kalau x,masa kuar pawagam aritu aku dh pegi tengok siap duduk seat depan lagi.

Walaupun aku takut-takut gak nak tengok tapi lawak die leh buat orang gelak mengekeh-ngekeh.Akhirnya jugak aku paham kenapa crite ni ada bawak pengaruh besar kat masyarakat-masyarakat di sekeliling aku dan jugak kroni-kroni aku yang x abis-abis:-

"cec cite-ce cite"
"bala-bala"
"plawok-plawok"
"soli-soli"



Tu baru dialog yang selalu keluar dari mulut dorang,belum lagi yang dorang wat gerakan-gerakan yang dalam crite ni lagi dengan crite balik scene-scene yang lawak dalam crite ni.

Akhir sekali,mintak maaf la kat kroni-kroni klas aku yang terpaksa menunggu lama untuk aku tengok crite siap pujuk aku lagi suruh tengok crite ni,them trimas la kat mat dean,am_san dan Luqman Syafiq Rahim yang sudi teman aku tengok crite ni.Bukan ape,tengok sorang-sorang xde feel la.


haish..

No comments:

Post a Comment