Friday, March 4, 2011

Awek & henset

LEGA rasenye,test dengan kuiz untuk migggu ni dah abis tapi to be continue next week.HAISH...

Dengan ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada am_san yang sudi berkongsi jawapan dengan saya dan tidak lupe juga kepada lecturer yang tido dihadapan kerana memberikan peluang ini.SEKIAN....

Arini memang macam-macam hal yang berlaku antaranya:-

Blur masa wat solution dihadapan budak-budak kelas.lecturer suruh buat soalan lain.Aku pula bantai buat soalan lain.NGENG BTOL..

Ade membe buleh pulak terpijak kasut awek yang berjalan  dihadapan aku masa OTW balik tadi sampai tercabut tapak kasut awek itu.Budak-budak ni bukan nak tolong tapi DIGASAK-nye gelak beramai-ramai.SIAN kat awek tu...HUHUHU...

DAN

Mase aku naik bas tadi aku duduk belakang 2 orang awek yang kusyuk bemain mesej dengan "ABANG"-nye.Aku ngan membe sebelah siap buleh baca lgi mesej yang dihantar.Korang dapat bayangkan x betapa tinggi nye die angkat henset untuk membalas mesej "ABANG"-nye itu sampai orang belakang buleh baca.

Yang ini aku X PAHAM ini,kok ye pun nak tunjuk awak tu dah berpunye,kene ke buat cmtu?.Rase cam saje je nak menunjuk.Padahal sebelum aku duduk belakang die xde pulak die nak angkat henset die tinggi-tinggi.Dan-dan lak tyme aku duduk situ die buat camtu....

Ha tu la die kesah aku ntuk arini.....8P

No comments:

Post a Comment