Saturday, March 12, 2011

sebelum & selepas

tetibe telepon aku berbunyi menandakan mesej masuk.

sebelum--->xde mesej masuk
selepas---->ada mesej masuk

okie...bukan itu yang aku nak crite kat cini.Yang tadi tu tu mukhadimah je ape yang aku nk crite ni.Dah mesej masuk kan,so aku pun baca la...antara lain mesej tu berbunyi:-

"oi budak,kenapa ko x approve aku kat Fb?bezaman aku tunggu ni...kan main kerek ko skang ni,lupe membe ke..."

errr...errr pehal lak minah ni marah-marah,salam pun pun tah ke mana.tetibe je

dengan selambanya aku blas balik.

"Errr...yang mane ko ni.Ko letak nama pe?"

Setelah cerita panjang lebar,baru aku leh recall balik siapa gerangan minah ni.

Sekali aku bukak FB then usha gambar-gambar die,wallaweh memang cun aku tengok gamber die aku pun x cam die padahal exclasmate.X serupa dengan orang yang aku kenal wajahnye,waktu zaman-zaman aku sekolah.Maybe zaman-zaman sekolah dulu rule memang x leh make up kot.X pun mata aku ni tengok sume same je sebab pakai baju sama je semua.

Tapi bile dah abis sekolah,tu jam dah boleh melawa,dah kenal ape tu make up,dress up pun dah mantap,duit pun abis beli make  up dan jerwat pun hilang,ha ambik nak outcome die memang superb.Sampai aku pun x cam tengok gamba.Lagi cumel dari masa zaman persekolahan.Berbeza sungguh...

Tu mujur kene maki dalam mesej,kalo kene maki tyme terserempak di tengah jalan,x ke segan aku.

Bila aku perhatikan,girl-girl lain pun sama jugak,tyme sekolah selekeh,baju pun kedut-kedut,jerawat batu kat muka siap budak-budak lelaki kutuk-kutuk lagi.Tapi sekarang baru terkejar-kejar nak mereka-mereka ni. Kan dah menyesal x sudah.....


Kalo korang x caye,cube korang usha balik gambar-gambar zaman-zaman sekolah dulu Berbeza x?


Kepada mana-mana kengkawan,admire,kekasih gelap,kroni-kroni dam rase-rase macam kenal aku.Do contact me ya....8P

2 comments:

  1. mesti byk org msg kaw blk kan jaz.kekasih gelap,admire..haha

    ReplyDelete
  2. eh dia add aku jugak la jas.. ni makwe yg ke berapa ni?? hahaha

    ReplyDelete